du är allt jag har

hejsan
efter maten for jag till jasmin,
vi for till willys tp kl 7(a)
eem.
sen for vi till donken och åt glass,
haha vi tp sprang till bussen och missa den
och sen när vi stog och väntade på bussen stog jag på vägen och då kom en bil och va nära på att köra på mig
och då tuta den på mig och jag kände vinden av bilen som körde feeettt nära,
aja,när bussen kom hade jassa på musik på hög volym och kunde inte stänga av den så när hon kom in i bussen kunde hon inte stänga av den när hon visade biljeten och busschaffören tp skrattade och jag dooogg:]
aja,
vi mötte upp adam och david när vi gick hem till mig,
och vi gjorde inte så mke men vi sminkade david och adam:]
haha,bilder kommer imorn,pallar inte ladda in dom nu
asså jag vet inte vad jag ska göra med bloggen.
ska jag ha ny design eller nått,
komentera och skriv om ni vill att jag ska göra nått mer,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0