vill ge dig allt

kom just hem från david,
var där med jassa,adam och max
sen for jassa vid midda,haha åt inget så jag stannade och var där till 11 tp
men vi gjorde tp inget,
min dag har varit härlig.
först var jag på stan med jasmin och hon ringde vid 1-2 nånting och jag hade inte vaknat då så
då väckte hon mej med ta bussen om en timma,
man ba jaa..
och jag duscha och fixade mig och sånt,
sen drog vi till stan och skulle lämna tillbaka väskan hon köpde dagen innan som lucktade ruttet egg.
och då bytte hon till en som jag köpte men aja,
nu sitter jag bara och chillar,
får se om jag skriver imorn,
ska packa och sånt
tack om ni läste!
komentera gärna mer
puss

Kommentarer
Postat av: ...

ge mig dinna boobs da du har mitt nummer ;D <3

2011-08-15 @ 05:13:46
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0